סוכנות דיגיטל - על התמחות סוכנות בעולם דיגיטלי

איך תבדילו בין סוכנות דיגיטל טובה לסוכנות דיגיטל מצוינת?

סוכנות דיגיטל מעולה היא נכס שיווקי, פרסומי לכלל לקוחותיה. או שמא עליי לומר: נכס שיווק דיגיטלי. אבל מה הופך את הסוכנות למצוינת? איך תבדילו בין סוכנות טובה לסוכנות מעולה? קבלו סקירה קצרה וקלילה איך לדעת בכמה שלבים אם הסוכנות דיגיטל שלפניכם היא מצוינת או "רגילה".

"רושם ראשוני" עם סוכנות דיגיטל:

הרושם הראשוני לעיתים קובע הרבה. רושם ראשוני הוא חשוב מאין כמותו. כמו שאומר המשפט הידוע "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני". אנחנו חושבים בצורה של תבניות וברגע שהתקבעה בתודעתנו הדעה על מישהו (בין אם אדם או חברה) את המחשבה "הוא טוב", אז יתר המחשבות יתיישרו לכיוון הזה. אבל מהו רושם ראשוני בעולם הדיגיטל בכלל? ובשיווק דיגיטלי בפרט? שאלה טובה. הרושם הראשוני הוא הפעם הראשונה בהם נתקלתם עם הסוכנות. בין אם מדובר על פה-לאוזן, או פרסום שראיתם, הרושם הראשוני הוא הפעם הראשונה שחשבתם שיש לסוכנות שירות שהוא רלוונטי עבורכם, וזכרתם את זה. 

סוכנות דיגיטל - לפעמים הגודל כן קובע

שיחת ההיכרות עם סוכנות הדיגיטל:

בשיחת ההיכרות תוכלו ללמוד מספר פרטים. ראשית כל, האם היא היתה נעימה לכם? האנרגיות במשרד משפיעות גם על אנשי המכירות וקשורות קשר ישיר להצלחה. עם מי התקיימה השיחה? האם יש צוות שלם מאחורי אותה דמות איתה התקיימה השיחה? סוכנות פרסום בינונית, גדולה, קטנה, או משרד פרסום גדול בו יש הרבה מחלקות – כולם יכולים להביא תוצאות טובות ללקוחותיהם. תישארו איתי ואנסה לסקור זאת במספר נקודות חשובות לשים אליהן לב.

לפעמים הגודל כן קובע – גודל סוכנות דיגיטל:

אז כמו שאמרנו, לפעמים לגודל יש השפעה, וזה יכול להיות במגוון אופנים. ראשית, סוכנות ותיקה עם כמות טובה של לקוחות, ככל הנראה שיווקה בדיגיטל את שלל התחומים העסקיים הקיימים בשוק. זה יכול להעיד כמובן על כך שהיא מנוסה ויודעת מה לעשות באותו תחום מדובר, משום שיש כבר היכרות עם התחום מבחינה מקצועית. ולא פחות חשוב – יש דטאות שהצטברו בסוכנות. דאטה היא שם המשחק. למה דטאות כה חשובות ומה האפשרויות השיווקיות העומדות בפני מי שיש לו דטאות רחבות יותר? (מבחינתך כלקוח) אענה על כך בקצרה.

דטאות זה שם המשחק

אז כפי שכבר כתבתי, או שאתם יכולים לדמיין – דאטה היום היא הכרחית. היא הערך המוסף של חברת הדיגיטל. למה בעצם? מכיוון שזה אומר על הסוכנות שהשיגה אותו שהיא: א. ידעה איך להשיג אותו. (בעלי מקצוע ישרים לא סוחרים בדטאות משום שזה אסור עפ"י החוק, ולכן יש להניח שהשיגו את הדטאות בעצמם בעבודה קשה ונכונה מקצועית). ב. מגוון הדטאות אומר שהסוכנות פירסמה בעבר את אותו מנעד עסקי – בדיוק כמו הדטאות שצברה. ג. יתרה מזאת, דטאות הן הבסיס לכל בניית קהלים נכונה בשיווק הדיגיטלי של כל מסע פרסום. אפשרויות בניית הקהלים במערכות הפרסום עצמן רחבות יותר כאשר יש לך דטאות שאתה מגיע איתן ובונה את הקהל, כל פעם מחדש. 

דטאות הכרחיות בסוכנות דיגיטל

הקשר בין גמלוניות לסוכנות דיגיטל 

דיברנו על חשיבות הדטאות והמגוון שלהן. אם יש חשיבות לגודל ומגוון הדטאות של חברת הפרסום שלך, אם כך, האם כדאי ללכת על חברת פרסום גדולה? חברה בה יש מגוון מחלקות כולל דיגיטל וגם ככל הנראה הכי הרבה דטאות? סוכנות דיגיטל או משרד פרסום? זאת השאלה. ובכן, השאלה מתחלקת ל-2. אם סוכנות דיגיטל לא עושה הכל בעצמה, ולא מספקת את כל ה-360 מעלות בעולמות הדיגיטל, אז יתכן שחברת פרסום עדיפה. יש יתרון לפרסום, כמו כל דבר, שנעשה הכל במקום אחד. אנשים רוצים אדם אחד לדבר איתו ולא 10, וגם רוצים מהירות תגובה טובה.

זה מה שמביא אותי לחלק השני, מכיוון שאם לסוכנות יש את כל מה שצריך IN-HOUSE, אז אופציה זו עדיפה על חברת פרסום גדולה. למה? כמו שכתבתי: מהירות תגובה. חברה גדולה, ממש כמו עירייה או גוף ציבורי גדול, סובלת מעודף בירוקרטיה ומהירות תגובה איטית. זה מתבטא בשינויים שאתם כלקוחות מבקשים, כמו גם בכמות הזמן שמושקעת בכם, מה שיכול להביא לשינוי בתוצאות לכאן או לכאן. כמובן שגם חברה גדולה צריכה להאכיל הרבה פיות ולכן לרוב תגבה מחיר גבוה יותר מלקוחותיה. ובעניין הדטאות, זה נכון שעדיף כמה שיותר, אך היתרונות שמניתי כאן של סוכנות דיגיטל ע"פ חברת פרסום גדולה – משמעותיים יותר.

לסיכום, אחת השאלות העיקריות שאתם צריכים לשאול את החברה שרוצה לפרסם אתכם היא: "האם יש לכם דטאות בתחום שלי?"
אם אתם מעוניינים בקמפיין איכותי, בין אם בגוגל או פייסבוק, או כל פלטפרומה דיגיטלית אחרת סוכנות השיווק הדיגיטלי "קרנפון מדיה" הינה סוכנות מורשת גוגל ופייסבוק לפרסום, בעלת ידע מקצועי נרחב והמון דטאות לאורך השנים. נשמח להעניק לכם שירות ולצרף אתכם להצלחות הדיגיטליות הרבות שאנו חווים עבור שלל לקוחותינו.

סוכנות דיגיטל גמלונית? יש חשיבות למהירות תגובה

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל