האם הפירסום בטיק טוק מתאים עבור העסק שלך?

התשובה המתבקשת לשאלה בכותרת, היא כמובן שכן, או שבעצם נאמר למה לא? אולם למעשה התשובה לא פשוטה כל כך מכיוון שיש לקחת בחשבון פרמטרים וגורמים רבים.
טיקטוק, כרשת חברתית, הולכת וצוברת תאוצה. היא הורדה יותר מ-2 מיליארד פעמים, כולל 165 מיליארד הורדות בארצות הברית בלבד, כך שהיא מהווה הזדמנות עצומה למפרסמים ולנוכחות עסקים בה. לא רק שטיק טוק עלתה במספר המשתמשים שלה על טוויטר וסנאפצ'ט בפופולריות, אלא שהיא גם פחות רוויה בפרסומות מאשר עמיתיה הוותיקים.
טיק טוק הינה אפליקציה אשר בנויה ומבוססת על ויזואליות. היא מאפשרת למשתמשים לערוך ולשתף סרטונים בני 15 שניות מלווים בפילטרים, אפקטים ומוזיקה. כאשר אפליקציה זו הושקה לראשונה היא גרמה לזעזוע מסוים אולם כעת נראה כי כולם יישרו איתה קו, ויש בה עוד הרבה מקום לעסקים שונים להראות צד אחר ונוסף בהם. עם זאת, ולמרות יתרונותיה הגדולים של טיקטוק, יהיו עסקים אשר יתאימו יותר מאחרים לפירסום ברשת, אשר יענו על הקריטריונים הבאים.

אנה-זק_קרנפון מדיה
פרופיל הטיק טוק של אנה זק
גל גדות קרנפון מדיה
פרופיל הטיק טוק של גל גדות

קהל יעד צעיר ואנרגטי

בעלי עסקים אשר פונים או מכוונים את מוצריהם בעיקר לאנשים צעירים כקהל העיקרי, יימצאו כי נוכחותם בטיקטוק עשויה להיות השקעה משתלמת. מותגים המכוונים לדור Z ולבני דור המילניום הצעירים יותר ימצאו את המאגר הגדול ביותר של לקוחות פוטנציאליים. רוב קהל הטיקטוק הוא צעיר, כך ש- 63% מהמשתמשים בארה"ב הם בגילאי 10-29. למרות שנוכל לראות כי מספר לא מבוטל של סרטונים פופולריים בטיקטוק מתייחסים לנושאים מוכווני נוער, כמו בית ספר ושיעורי בית, לא כדאי להתמקד רק בכך.

 

זה הזמן לספר שבעוד שהקהל הנוכחי של טיקטוק הוא בעיקר צעיר, יש לזכור כי רשתות חברתיות נוטות להיות מאומצות על ידי קהלים צעירים בתחילה, ולאחר מכן להטביע את חותמן גם על גילאים מבוגרים יותר (ממש כפי שקרה לפייסבוק). אז אולי עדיין כדאי ללמוד יותר על הפלטפורמה כדי להישאר מעודכנים וחדשניים, גם אם נראה שטיקטוק לא יתאים לעסק שלך בשלב זה. אנו  קרנפון מדיה נדע לייעץ לך, באופן אישי, האם פלטפורמה זו מתאימה עבור העסק שלך, האם תוכל להפיק ממנה תועלת ואיך צריך להיראות החשבון והסרטונים המועלים כדי שהם יוכלו לטרגט את הקהל הספציפי לו אתה נדרש.

מאור בוזגלו פרופיל הטיק טוק
פרופיל הטיק טוק של מאור בוזגלו
פרסום בטיקטוק

תקציב הפירסום בטיקטוק

בעוד שעסקים גדולים יותר כמו נייקי או דיסני החלו במהירות לפרסם בטיקטוק בתחילתה, כדי לתפוס את הצעירים ולהניב תוצאות טובות, פירסום עבור חברות קטנות יותר עלול להיות פחות צפוי. הסיבה לכך היא שפירסום בטיקטוק עשוי להיות בעלויות לא צפויות ובנוסף, קמפיינים בטיקטוק דורשים השקעה מינימלית, כך שהם לא תמיד מתאימים לעסקים אשר מחפשים אפשרויות פירסום זולות וצפויות יותר. אם זה אפשרי, נוכל להגדיר את הקמפיין כך שיהיה ללא הגבלת תקציב. אפשרויות אחרות הן הגדרת תקציב יומי או תקציב עבור כל חיי ומשך הקמפיין.

 

שיטת התמחור של טיקטוק לא תמיד ברורה וידועה למשתמש החדש, ומעבר לכך, היא גם לא תמיד מפורסמת. לכן, לאור ניסיוננו הרב נוכל להעריך ביחד את עלות הקמפיין המוצע, כדי שלא תצטרכו ללכת בחשיכה מוחלטת. כמו כן, אל תשכחו כי יש להעלות סרטונים ופרסומות ברוח הטיקטוק ובשפה עדכנית, כדי שהם יוכלו לקבל את התגובה הצפויה להם ולהוביל לתוצאות המקוות.

 

סוגי מוצרים נוספים אשר יתאימו לפירסום בטיקטוק

ישנם עוד קריטריונים ומאפיינים של מוצרים ועסקים אשר יתאימו לפירסום בטיקטוק ויוכלו להפיק מהרשת את המיטב. למשל מוצרים המיועדים לקהל רחב אשר נוטה להיות מעורב בפעילות.  מעבר לכך מוצרים אשר פונים לקהל הבינלאומי יוכלו גם הם למצוא את מבוקשם בטיקטוק. בדומה לרשתות מדיה חברתיות אחרות, טיקטוק לא התחילה בארצות הברית, ובינתיים להודו יש את המספר הגדול ביותר של משתמשי טיקטוק, כמו גם למדינות כמו רוסיה, מקסיקו ופקיסטן. בסך הכל, האפליקציה זמינה ב-141 מדינות ו-39 שפות ברחבי העולם.

 

כך שכדי להפיק קמפיין פרסומי המתאים לרשתות החברתיות השונות ויכול להביא תוצאות מיטביות בכל אחת מהן, יש להצטייד בידע, ניסיון וחשיבה על פרמטרים רבים. אנו בסוכנות קרנפון לומדים את העסק שלך, מבינים אותו לעומק, ויכולים להמליץ לך על המקום המדויק והטוב ביותר עבורך באופן ספציפי להיות בו.

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק מערכת טאבולה ואוטבריין אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל