שיווק נייטיב באמצעות טאבולה ואאוטברין

משתמשי האינטרנט היום מוצאים את עצמם בסיטואציה בה הם מוצפים כל הזמן במודעות חודרניות ופולשניות, במהלך קריאה, כתיבה או יצירת התוכן המקוון. התוצאה המתקבלת מכך היא שהם אינם פתוחים כבר כל כך לפרסומות ולמוצרים הרבים אשר מנסים לשווק להם ועושים שימוש נרחב בתוכנות שונות אשר מטרתם היא לחסום מודעות, באנרים והצגת מודעות בדפדפנים, באפליקציות המדיה החברתית, משחקים ואפליקציות אחרות. יתרה מכך, ישנם גולשים אשר אף פיתחו מנגנון התמודדות שבו הם מדלגים במודע וללא תשומת לב בין מודעות, באנרים וחלונות קופצים.

בכל הענפים, שיעור הקליקים הממוצע (CTR) עבור מודעות ובאנרים הולך ויורד, ולמעשה יש סכנה שקמפיינים שיווקיים המתבססים על הקלקות יהיו לא יעילים ותשקיע בהם כספים לחינם. אז איך אפשר בכל זאת לבצע קמפיין שיווקי יעיל ואפקטיבי? התשובה היא שיש לפעול בכמה חזיתות, כאשר אחת מהן היא יצירת קמפיין שיווקי שאנשים באמת רוצים באמצעות קמפיין ניטייבNative) Advertising) באמצעות פלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין.

מהו פירסום או קמפיין נייטיב?

פרסום נייטיב או טבעי עושה שימוש בפרסומות בתשלום המחקות את פורמט המדיה של התוכן שבו הם ממוקמים. פלטפורמות ה- Native Advertising מבוססות על למידת הפעילות המקוונת של המשתמש כך שנעשה ניתוח של התוכן הספציפי לאדם כדי להציג לו את המודעות הרלוונטיות ביותר. פרסום נייטיב נוטה להיות יותר קונטקסטואלי בהשוואה לצורות אחרות של פרסום דיגיטלי כמו באנרים. כך שבדרך כלל פרסום זה יהיה יעיל יותר, ועל פי ההערכות 53% ממשתמשי האינטרנט מעדיפים מודעות מותאמות על פני מודעות באנר.

יש חשש בפירסום וקמפיינים נייטיב שייעשה שימוש לרעה במידע המתקבל, אולם יש לזכור כי הן טאבולה והן אאוטבריין הינן פלטפורמות יעילות מאוד להצגת מודעות במיוחד  אם אתה מכוון לקהל יעד נרחב וגדול.

קמפיין קרנפון טאבולה ואווטבריין
מיקומי מודעות טאבולה ואאוטבריין
קמפיין קרנפון טאבולה ואווטבריין
מיקומי מודעות טאבולה ואאוטבריין

שימוש בטאבולה בעת קמפיינים

טאבולה (Taboola) הינה פלטפורמת שיווק תוכן עבור מפרסמים, חברות מדיה וכותבי תוכן. היא מנסה לחבר בין עסקים וקהלי היעד שלהם על ידי פרסום תוכן רלוונטי באתרי אינטרנט ופרסום ברשתות חברתיות. טאבולה מסייעת לבעלי עסקים להעלות את המודעות למותג שלהם ולהגיע לקהלים גדולים יותר כך שיצטברו ויומרו יותר לידים. יתרה מכך, הפלטפורמה מספקת לבעלי האתרים יכולת לשליטה ובקרה וכן אפשרות להגבלת תוכן מסוים.

לטאבולה יש מגוון רחב של מאפיינים המבדילים אותה מפלטפורמות שיווק אחרות. חלק ממאפיינים אלה כולל את היכולת של בעלי האתרים לשפר את תוכן האתר שלהם על ידי שימוש בבדיקות שונות  ותובנות על המשתמשים, כך שלמעשה באמצעות פלטפורמה זו נעשית אופטימיזציה לאתר כך שכל מבקר יקבל חוויה ייחודית המבוססת על האופן הספציפי בו הם מתקשרים. המשתמשים יכולים להפיק תועלת מסרטונים המשתלבים בצורה מושלמת עם התוכן ולהנות מחוויה גלישה טובה יותר.

שימוש באאוטבריין בעת קמפיינים

אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום מקורית המאפשרת למשווקים לתקשר עם קהל היעד שלהם על ידי מתן המלצות מותאמות אישית. פרסום זה מצליח ללכוד את תשומת ליבם של קהלי היעד ומעורר השראה לפעולה באמצעות עניין. באאוטבריין, נעשה שימוש ביותר מ-50 אלגוריתמים כדי להבין מהו התוכן הפופולרי ביותר בקמפיין כדי למנף אותו ולמשוך לקוחות חדשים. יתרה מכך, אאוטבריין מסייעת לבעלי אתרים לייצר רווחים ולמדוד את התוכן שלהם, וכך להתגבר על אחד מהאתגרים הגדולים והחשובים ביותר בעולם המודרני. כמו כן, הפלטפורמה מספקת פתרונות גמישים וניתנים להתאמה אישית כדי להעניק מרחב נוח לפעולה לכל סוגי הדרישות והתוכן.

חלק מהמאפיינים של אאוטבריין כוללים ממשקים אשר יכולים לשפר ולהגדיל מספר צפיות בווידאו, תכונות שימושיות כגון כלי המרה ובדיקה לצורך השגת מטרות ספציפיות, ומאפיינים אשר משלבים בין קבלת החלטות של יוצר התוכן עם הנתונים שנאספים באמצעות המלצות אלגוריתמים וניתוחים כדי לשפר את מעורבות הקהל.

 

 

לבנות קמפיין אצל המקצוענים ביותר

המלצת התוכן שטאבולה ואאטבריין מספקות הן בעצמן סוג של פרסום נייטיב, מכיוון שההפניה שנעשית היא לתוכן ולא למוצרים, לצד קישורים לתוכן האורגני של האתר המארח. באופן כזה לגולש קשה מאד להבחין בין מודעות מותאמות לבין הצעות תוכן בפועל. שתי האפליקציות השיווקיות הינן יעילות וחדישות, אך לכל אחת מאפיינים ייחודיים אשר עונים על דרישות שונות של בעל העסק.

כדי לבצע אופטימיזציה מלאה של הקמפיין השיווקי הנבחר, תידרש למקצוענים. אנו בקרנפון מדיה יכולים לעשות זאת בשבילך באופן המנוסה והיצירתי ביותר.

קמפיין קרנפון טאבולה ואווטבריין

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק מערכת טאבולה ואוטבריין אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל