סרטון תדמית לעסק וסרטונים לעסקים- חובה או רשות

סרטונים לעסקים חובה או רשות?

עד לפני כמה שנים הפקת סרטונים לעסקים הייתה מוגדרת כמותרות בלבד. אך במציאות של ימינו אפשר להגיד בפה מלא כי העניין הזה הפך להיות חובה לכל עסק. סרטון לעסק יהיה ברוב המקרים סרטון תדמית שמטרתו להנגיש את המידע בצורה ידידותית. אם בעבר הייתם כותבים את המידע באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות, נכון לעכשיו תרצו להעבירו בצורה אחרת. עם סרטון עסקי ניתן יהיה להפיק תועלת רבה בהשוואה לכל כלי אחר שעומד לרשותכם. לא סתם כל העסקים הגדולים והמוכרים משתמשים באפשרות הזאת באופן כמעט קבוע. הסרטון יגרום לעסק שלכם להמריא, ומה שהיה בלתי אפשרי יהפוך להיות בר השגה. אין סיבה שתסתפקו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לעסק שלכם. עבדתם קשה על מנת למנף את ההצלחה ולקדם אותו קדימה – יש עוד דבר אחד לעשות. הפקת סרטון מנצח לעסק שישאיר אבק לכל המתחרים.

איזה סרטונים ניתן להפיק לעסקים?

רשימת האפשרויות ארוכה למדי, כאשר ישנם המון סרטונים שיכולים לסייע לעסקים. כל בעל עסק צריך לבחור את הסרטון שיהיה מתאים לאותה נקודת זמן להשגת המטרה. בחירה נכונה של סוג הסרטון יכולה לקדם את העסק ולגרום לחלום להפוך למציאות. ישנה אפשרות להפיק סרטון תדמית לעסקים בו מציגים את העסק ללקוחות החדשים שאינם מכירים אותו. אופציה נוספת תהיה הפקת סרטון שיווקי שמטרתו העיקרית תהיה שיווק של מוצר חדש או שירות ייחודי. אם האפשרויות הללו לא מספיקות, ישנם בעלי עסקים שמפיקים סרטון בגוף ראשון על מנת לקרב את הלקוחות. הרשימה היא ארוכה, סרטונים לעסקים יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון.

סרטון לעסק

איפה אפשר למצוא בסרטונים לעסקים?

במציאות בה הטכנולוגיה נמצאת בכל פינה, ניתן יהיה לראות סרטונים לעסקים במקומות רבים. אך המקום העיקרי בו נהוג לפרסם סרטון שיווקי מנצח או כל סרטון אחר הוא הרשת החברתית. ברשת החברתית, סוכנות דיגיטל יודעת לקחת את הסרטונים והם יכולים להפוך להיות ויראליים ולהגיע לכל פינה שהיא. גם היוטיוב הפך להיות מקום נהדר בו בעלי עסקים מעלים סרטונים שונים. המטרה תהיה להצליח לתפוס את העין של אותם עוקבים שעוקבים אחריכם מסיבה מסוימת. עדיין ניתן לראות סרטון לעסקים גם בטלוויזיה, אך שם העלות היא זאת שמהווה מכשול. לא משנה איפה תסתכלו תוכלו לראות סרטון של עסק שמטרתו לנפץ את תקרת הזכוכית. זה הזמן שלכם להיות במקום הנכון ובזמן הנכון בהקשר הספציפי הזה.

מהי התועלת של יצירת סרטונים לעסק?

למה אתם מוכרח להפיק סרטון תדמיתי לעסק שלך? יש כאלה שעושים זאת רק בגלל שכל השאר עושים את זה. אך אין סיבה שתעשו פעולות מבלי לחשוב על התמורה אותה תוכלו להשיג. בראייה לטווח הרחוק ניתן להבין כי סרטונים מכילים בתוכם את כל מה שהלקוח רוצה לראות ולשמוע. לא מדובר על מלל כתוב, כזה שעלול לגזול מהלקוחות זמן רב. בו בזמן סרטונים הם לא סרטים ארוכים, מדובר על סרטונים של 30 עד 90 שניות ברוב המקרים. את המסר תוכלו להעביר בצורה ברורה, כך שכל מי שיראה את הסרטון יבין אותו על המקום. תוך רגע הסרטון העסקי אותו הפקתם יכול להפוך להיות ויראלי ולהגיע לכל פינה שהיא. פתאום תוכלו לראות איך הבחירה שקיבלתם היא הבחירה הנכונה והמוצלחת ביותר.

מה חשוב שיהיה בסרטון תדמית טוב לעסק?

זוהי אולי השאלה החשובה ביותר כאשר ניגשים לעשות סרטונים לעסקים. האם אתם יכולים להתפשר על איכות הסרטון אותו תפיקו? בוודאי שלא. אנו כמובן מציעים לכם לקבל השראה מכל מיני סרטונים אחרים של עסקים בארץ ובחו"ל. בו בזמן סרטון מוצלח יהיה סרטון שיש בו עריכה מקצועית ולא חובבנית. הלוקיישן בו יצטלם הסרטון חייב להיות כזה שמתאים לתוכן אותו מנסים להעביר. לפני שניגשים לעשות את הסרטון חובה לעשות תחקיר יסודי על קהל היעד. כתיבת תסריט וקריאייטיב מותאם לעסק, כזה שלא נראה כמותו בסרטונים אחרים. כל הדברים הקטנים הללו הם אלה שיעשו את ההבדל כאשר מבחינים בתוצאה הסופית. תזכרו כי במקביל אליכם, סוכנויות דיגיטל ובעלי עסקים נוספים ינסו להפיק סרטונים שיתפסו את העין של הלקוחות. מה שאתם צריכים לעשות זה לגבור עליהם בתחרות הפנימית וליצור סרטון מנצח לעסק

סרטונים לעסק

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל