התוכן הוא המלך? קידום אורגני מנצח לאתר שלך

הרבה לפנינו, אמרו רבים מבעלי העסקים ש"התוכן הוא המלך". האמנם? הם ממהרים להקים אתר, עמוד פייסבוק עסקי וגם פרופיל מקצועי באינסטגרם. הם בוחרים לוגו יפה, משקיעים בעיצוב מרשים ומתכננים גם תקציב ייעודי לקמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק. אלא שעל אף היתרונות הברורים שיש לכלים אלה להציע לכם, יש כלי אחד משמעותי מאוד שרבים נוטים לשכוח: התוכן. היום הוא חשוב אף יותר מאי פעם, והגיע הזמן להעניק לו את מלוא תשומת הלב.

לא רק ביטויי מפתח – למה צריך תוכן לאתר?

היום כבר ברור וידוע כי מנוע החיפוש של גוגל סורק מיליוני אתרים בכל רגע נתון, במטרה לזהות את האתרים המתאימים לנושאים המסקרנים את הגולשים. אלא שעד לא מזמן נדמה היה שמנהלי האתרים התמקדו בביטויי החיפוש המרכזיים כדי ליצור תכנים רדודים שבהם הביטוי חזר שוב ושוב, בתדירות מאוד גבוהה ובלי הרבה היגיון. פעם זה אולי סיפק תוצאות לא רעות אבל היום גם לגוגל ברור שאת השיטה הזו צריך להכחיד. הגולשים רוצים תוכן איכותי ומענה אמיתי לבעיות ולצרכים שלהם – וזה בדיוק מה שנדרש מאתרי האינטרנט להציג. אם כן, חקר ביטויי המפתח הוא עדיין חשוב, גם היום, אלא שאת הביטויים הללו אנחנו צריכים לשלב בתכנים איכותיים, שמספקים ערך אמיתי.

 

ערך אמיתי – מה זה אומר?

במקום לדבר בסיסמאות, כדאי לעצור ולהבין מה זה באמת אומר לייצר תוכן איכותי, ונעשה זאת באמצעות כמה דוגמאות פשוטות. יועץ מס או רואה חשבון יכולים לספק לגולשים שלהם טיפים ומדריכים על ניהול נכון של הוצאות העסק, על בניית תקציב, על בחירת הלוואה או על קבלת החזר מס. מאמני כושר יוכלו להשתמש באתר ככלי להצגת מחקרים לגולשים, למשל בנושאי תזונה, כושר ובריאות בכלל, לצד הפרכת מיתוסים על כושר או דיאטות למשל. יועצת שינה תוכל להציע להורים ידע שימושי בנוגע לחלונות השינה של התינוקות, להשפעה של התזונה על איכות השינה או על שלבי ההתפתחות השונים. אלה הם תכנים שהגולשים באמת מחפשים, הם מספקים להם ערך של ממש, וגם גוגל יודע להעריך תכנים מהסוג הזה.

הקשר בין תוכן איכותי לחוויית המשתמש

גוגל רוצה לדעת שאתר האינטרנט שלך הוא אתר איכותי שמציע חוויית משתמש טובה, והאמת היא שגם עבורך זוהי מטרה מרכזית. הרי גולשים שיגיעו אל האתר של יועצת השינה כדי להבין באיזה שלב התפתחותי נמצא כעת התינוק, הם גולשים שימשיכו לתכנים אחרים באתר, יכירו את היועצת טוב יותר ויפנו אליה כשיהיו מוכנים לתהליך של אימון שינה. מאמן הכושר המציג את הידע העשיר שלו בעולמות הכושר והבריאות יגדיל את הסיכוי שהגולשים שלו יתחברו אליו ויראו בו גורם מקצועי ואמין מאוד, ואליו יפנו כאשר ירצו להצטרף לקבוצת אימון או כאשר יהיו מוכנים לאימונים אישיים. תוכן איכותי מחבר את הגולשים, מעודד אותם להישאר באתר זמן רב יותר ומשפר את החוויה מבחינתם – וככל שהם שוהים זמן ממושך יותר באתר וגם קוראים עוד ועוד תכנים, גם גוגל מבין שיש כאן אתר מקצועי ברמה גבוהה מאוד, ואת האתר הזה הוא פועל כדי לקדם.

 

בניית אסטרטגיית תוכן

עכשיו, כשאתם מבינים עד כמה התוכן הוא שחקן מרכזי בקידום האתר שלכם, ועד כמה הוא משרת אתכם בטווח הארוך, זה בדיוק הזמן לתכנן את אסטרטגיית התוכן המנצחת. איך עושים את זה? נעזרים בחברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר, שתלווה אתכם לכל אורך הדרך. כך תוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר ולבנות אסטרטגיה מצוינת שתקדם אתכם לעבר היעדים והמטרות שהצבתם.

התוכן הוא המלך

מעתה אמרו התוכן הוא המלך! (או התוכן הוא המלכה… 😉)

אז דווקא עכשיו יותר מתמיד, התוכן הוא המלך. הקידום האורגני תלוי בו תלות גבוהה, כמו גם היכולת להבדיל את העסק שלך מהמתחרים ולייצר לגולשים ערך אמיתי אותו הם יצרכו. על הדרך, תוכל לשווק להם מוצרים או שירותים, ככל שהם יצרכו יותר את התוכן שלך, הוא יחשפו יותר לתכנים שלך, ואתה תהפוך ל… מלך!

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל