פרסום ממומן בגוגל

הכנו לכם הסבר מפורט על סוגי קמפיינים בגוגל שיווק ממומן בגוגל – הסבר לקמפיינים בגוגל מא' עד ת'

הסבר כללי על קמפיין גוגל

קיימות מספר פלטפורמות בהן אפשר לפרסם. עבור כולן יש צורך באתר, או בדף נחיתה אליו הפרסום יוביל.
לגוגל יש מגוון פלטפורמות לפרסום, שאלו בעצם ה"מארחים" של הקמפיין שלך, או, אם תרצו, הנדל"ן הדיגיטלי של גוגל. גוגל, כידוע, שולטים ברשת עם מיליוני אתרים שמתארחים אצלהם ברשת. גוגל מנצלים את כל הנדל"ן הזה (ליתר דיוק את מרביתו) כדי להכניס לחברתם כסף. איך? באמצעות מפרסמים, בדיוק כמוך, אשר מגישים מודעות בכל רחבי האינטרנט וכך גוגל מרוויחה את ההכנסות שלה מפרסום.

 

גוגל חיפוש 

פרסום ב"משיכה" – PULL נחשב לגולת הכותרת של הפרסום בדיגיטל. למלך של הפרסום. הפרסום היחיד בעולם מסוגו בו הקהל "מושך" אותו בעצמו, שזה אלמנט קריטי המצביע על רמת המוכנות והרצון של אותו גולש במוצר, או השירות של כל בעל עסק. הפרסום מופעל לפי מילות מפתח שאדם מקליד בשורת החיפוש של גוגל.

לאחר הקלדת מילת החיפוש, או ביטוי החיפוש (למשל אם אלו צירוף של כמה מילים או אפילו משפט ארוך) יופיעו מודעות מלל המופיעות בשורת החיפוש בגוגל. כיום יש גם אפשרות להוסיף תמונה ליד מודעת המלל בתוצאות החיפוש של גוגל. על מנת להופיע בשורת החיפוש של גוגל יש צורך בכמות חיפושים מינימלית שהגולשים מחפשים. אנו בודקים את כמות החיפושים ב"כלי מילות המפתח" הפתוח למפרסם בגוגל. 

אלמנטים בקמפיין גוגל חיפוש

  1. URL – אתר או דף נחיתה
  2. כותרות בקמפיין חיפוש (עד 30 תווים לכותרת)
  3. תיאורים בקמפיין חיפוש (עד 90 תווים לתיאור)
  4. מילות חיפוש  / ביטוי החיפוש
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל חיפוש ממומן
חיפוש בגוגל
צילום של מודעה של קרנפון מדיה - קמפיין גוגל ממומן

פרסום בגוגל יוטיוב 

פרסום ב"דחיפה" – PUSH אותו הקהל מקבל בלי שביקש. סרטונים אשר יופיעו לגולשי וצופי יוטיוב. ישנן אפשרויות טירגוט קהל רחבות, ביניהן: מאפיינים אישיים, תכנים אשר בהם הקהל מתעניין, או מילות חיפוש שהם התעניינו בהן. אפשרות נוספת ומעניינת מאוד היא לפרסם לאנשים אשר נרשמו כעוקבים אחר ערוץ מסויים, או לאנשים דומים להם מבחינת מאפייני צריכה, או מאפיינים אישיים. ישנן דרכים רבות להגיע לקהל היעד שלך, אך אפשרות זו מחייבת אותך להיות בעל ערוץ יוטיוב פעיל ולקשר אותו למנהל המודעות הרלוונטי בפרסום הגוגל שלך. סוכנות דיגיטל יודעת לעשות את הקישור הזה, במידה ואין לך עדיין את האפשרות הזו.

 

פרסום ביוטיוב
צילום של מודעה של גולדסטאר - קמפיין גוגל יוטיוב ממומן

פרסום בגוגל מדיה

פרסום ב"דחיפה" – PUSH אותו הקהל מקבל בלי שביקש. באנרים המופיעים במיליוני אתרים בכל רחבי הרשת. ישנן אפשרויות טירגוט קהל רחבות, ביניהן: מאפיינים אישיים, תכנים אשר בהם הקהל מתעניין, או מילות חיפוש שהם התעניינו בהן. אפשרות נוספת וטובה היא באמצעות "פרסום רודף", אשר בשמו השני והמקצועי יותר הכוונה היא לרימרקטינג (שיווק מחדש). זה בדיוק סוג הפרסום שרודף אחרינו ברגע שאנו נכנסים, למשל, לבדוק על חופשה ואח"כ מקבלים המון הצעות לחופשות כולל זו הספציפית שבדקנו במגוון דרכים שונות ובכל אתר אלינו אנו נכנסים לאחר מכן.

 

פרסום בגוגל מדיה
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל מדיה ממומן

פרסום יצירת ביקוש בגוגל: ג'ימייל, דיסקאבר ו-יוטיוב

פרסום ב"דחיפה" – PUSH שנועד על-מנת להגדיל ביקושים למוצר, שירות או מותג באמצעות חשיפה רחבה. הקהל מקבל את הפרסום לכאורה בלי שביקש, אך אפשרויות הפרסום היום כה רחבות, שנדמה שאדם המתעניין בהשקעות (לדוגמא) – אפשר לטרגט אותו באמצעות המערכות השונות ולהפיק את מירב התועלת עבור מפרסמים בתחום זה.

פרסום המתקבל כמייל למשתמשי ג'ימייל ומופיע בלשונית "קידום מכירות" במייל האישי, או בדיסקאבר, או ביוטיוב.

פרסום ב"דחיפה" – PUSH אותו הקהל מקבל בלי שביקש. פרסום המופיע בניידים בדיסקאבר, רשת/פיד של חדשות ועדכונים בנייד.

פרסום בגוגל ג'ימייל
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל ג'ימייל
פרסום בגוגל דיסקאברי
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל דיסקאברי ממומן
פרסום בגוגל דיסקאברי
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל דיסקאברי ממומן

חידושים בפרסום גוגל

ישנו קמפיין חדש – "מקסימום ביצועים" אשר הוא שילוב של כל הנ"ל בקמפיין אחד, בו פונים בכל הדרכים האפשריות ובכל הפלטפורמות של גוגל.

אם אתם מעוניינים בקמפיין איכותי סוכנות דיגיטל "קרנפון מדיה" הינה סוכנות מורשת גוגל לפרסום, בעלת ידע מקצועי נרחב. נשמח להעניק לכם שירות ולצרף אתכם להצלחות הדיגיטליות הרבות שאנו חווים עבור שלל לקוחותינו.

גוגל ביצועים מקסימליים
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל מקסימום ביצועים ממומן

פרסום בגוגל שופינג

פרסום בגוגל שופינג גם הוא פרסום מסוג "משיכה" בו הגולש מושך את הפרסומת באמצעות שורת החיפוש של גוגל. השוני בינו לבין פרסום "חיפוש" הוא שחייב להיות למפרסם אתר מכירות בגוגל. יתרה מזאת, צריך לקשר את חשבון המרצ'נט של החנות הדיגיטלית לחשבון המפרסם בגוגל, כאשר גם את הפעולה הזו יודעת לבצע כל סוכנות דיגיטל מורשת בגוגל.

הפרסום יופיע באמצעות תמונות של מוצרים שונים העונים לבקשת הגולש אשר כתב ביטוי כלשהו בשורת החיפוש. גם כאן, ישנה אפשרות לפנות לקהל רחב ומטורגט, אשר מקליק על המודעה שהוא רואה בגוגל עם אותו מוצר שלך שמופיע באתר הסחר ולאחר מכן מגיע לאותו מוצר ספציפי באתר ורוכש אותו אונליין.

פרסום בגוגל שופינג
קרנפון מדיה - קמפיין גוגל שופינג ממומן

לסיכום, פרסום בגוגל הוא גולת הכותרת של הפרסומות בדיגיטל, יש שיגידו בכל השיווק והפרסום מאז החלו לפרסם לפני אלפי שנים, כשנולד השיווק. פרסום בגוגל חיפוש שהוא המלך של גוגל בפרט, וביתר האפשרויות של גוגל בכלל דורשים סוכנות דיגיטל מורשת מקצועית מורשת גוגל.

"קרנפון מדיה" היא בדיוק סוכנות דיגיטל כזו, שהייתם רוצים שתנהל לכם את הגוגל שלכם בצורה מקצועית. "קרנפון מדיה" מנוסה בתחום זה ועושה את זה כבר שנים, על הצד הטוב ביותר. 

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל