למה האתר שלך חייב קידום אורגני בגוגל?

לבעלי עסקים אין ספק באשר לחשיבותו הרבה של אתר האינטרנט המקצועי. הם משקיעים לא מעט זמן, הרבה מאוד אנרגיה וגם משאבים רבים בבניית ובעיצוב האתר. הם גם מקדמים אותו באמצעות מודעות ממומנות בפייסבוק ובפלטפורמות קיימות אחרות. לעתים אף נדמה להם שהמהלכים הללו מספיקים, וכך הם מוותרים על אחד המרכיבים הבסיסיים והחשובים ביותר בקידום האתר: קידום אורגני בגוגל. אם גם לכם לא ממש ברור למה זה חשוב כל כך, הנה כמה סיבות מצוינות לארגן מחדש את סדרי העדיפויות.

 

אז מה זה בכלל קידום אורגני?

כדי להבין את החשיבות האדירה שיש לקידום האורגני להציע לאתר, ובהתאם גם לעסק שלך, כדאי להבין מה זה אומר בעצם. אם כן, קידום אורגני נקרא כך משום שהוא מתייחס לאופן שבו אנחנו מעודדים את הגולשים להגיע לא דרך קמפיין ממומן ותקציב שיווק מנופח, אלא באופן טבעי יותר. למעשה, קידום אורגני איכותי מוביל לעלייה בכמות הכניסות לאתר, ובפרט בכל הקשור לכניסות איכותיות של קהל יעד רלוונטי. גולשים אלה מגיעים דרך תוצאות החיפוש בגוגל, ואין ספק שלמהלך מהסוג הזה יש הרבה יתרונות להציע.

הגדלת החשיפה והתנועה לאתר

מעל לכל, קידום אורגני מייצר אל האתר תנועה איכותית יותר, ולאורך זמן. בעוד מודעות פרסום מופיעות גם למי שאיננו מחפש את השירות או מעוניין בו, הגולשים המגיעים אל האתר דרך תוצאות החיפוש של גוגל יודעים מה הם צריכים. יתרה מכך, אם קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק מוגבל בהתאם לתקציב שהגדרתם, קידום אורגני עובד בלי הגבלה, בלי מסגרת תקציב ובוודאי ללא הגבלת זמן. כך הוא גם משתלם יותר בטווח הארוך, והוא לא רק מגדיל את החשיפה למותג – הוא גם מאפשר לכם להגיע ללקוחות איכותיים הרבה יותר.

האם זה מתאים גם לאתר שלך?

התשובה הפשוטה לשאלה הזו היא כן, באופן חד משמעי וללא כל קשר לסוג האתר או למהות השירותים והמוצרים שלך. הרי אין זה משנה אם הגולשים מחפשים חנות פרחים ברמת גן, יועץ פיננסי בכפר סבא או ריהוט יוקרתי בחיפה, את המידע הם מקבלים – לרוב – דרך מנוע החיפוש. הם שם כדי לחפש מגוון רחב מאוד של מוצרים ושירותים, ולכן בעבודה נכונה אפשר להגיע אל הקהל הזה ולמשוך את תשומת הלב שלו הרבה יותר בקלות. דרך אגב, חשוב לציין שיש יתרון משמעותי לאתרים שבהם התוכן הוא ממילא גורם משמעותי, לדוגמה אצל אנשי מקצוע המנהלים בלוג מקצועי או מגזין שמייצר תוכן ממוקד בתחום מסוים, והקידום האורגני תפור באופן מושלם לצידות ולצרכים שלהם.

 

קידום אורגני בגוגל

מוכנים? יוצאים לדרך!

אחרי שהגדרנו מה הוא קידום אורגני וזיהינו עד כמה הוא באמת משמעותי לאתר שלך, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. כדי להגיע לתוצאות מצוינות ולהקפיץ את האתר לראש תוצאות החיפוש נדרשות מספר פעולות מרכזיות, לרבות מחקר מילות מפתח, בניית אסטרטגיית תוכן, עריכת קישורים ושיפור ביצועי האתר. על ידי יצירת חוויית משתמש מצוינת, העלאת תכנים איכותיים ושימוש נכון במילות מפתח, אין ספק שתוכלו לראות את השינוי ולהעלות את ערך האתר שלכם. הבשורה הטובה באמת היא שאתם ממש לא צריכים לעשות את זה לבד. חברה מקצועית המתמחה בבניית אתרים ובקידום אורגני תוכל לעזור לכם להגדיר את היעדים שלכם באופן ברור, לבנות תוכנית עבודה אפקטיבית וליהנות מחשיפה טובה יותר, מכמות גדולה יותר של כניסות ובהתאם גם מעלייה במספר הפניות ובביצועי העסק בכלל.

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל