פלטפורמות מנצחות לקידום האתר שלך

בנית עסק בשתי ידיים, עבדת קשה כדי לפתח מוצרים מצוינים ושירות מעולה. השקעת המון אנרגיות וגם לא מעט משאבים, הכול כדי למשוך את קהל היעד – ולייצר הרבה יותר הכנסות. הבעיה היא שהלקוחות עדיין לא מסתערים על העסק, ושורת ההכנסות מתקשה להתקדם, גם עם אתר אינטרנט חדש, יפה ומעוצב. אם התרחיש הזה נשמע לך מוכר כדאי לדעת שיש מה לעשות, ולמעשה, יש שלוש פלטפורמות מצוינות שהפרסום בהן פשוט מביא תוצאות.

1 – קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל

את מנוע החיפוש הגדול בעולם בוודאי אין צורך להציג. היום כבר ברור לחלוטין שכדי להגיע אל קהל היעד, נדרשת עבודה מאסיבית שתקדם את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. כדי להשיג את המטרה הזו ניתן לפעול בשני אפיקים, ורצוי לעשות זאת במקביל. ראשית על ידי קידום אורגני, המבוסס על ניהול חכם של התוכן, על בניית קישורים, על התשתית הטכנית האופטימלית של האתר ועל פרמטרים נוספים שיובילו את האתר במעלה תוצאות החיפוש לאט, אבל בטוח. הדרך השנייה להגיע אל היעד היא באמצעות קידום ממומן, המבוסס על מודעות פרסום. כך, עם תקציב מוגדר וקהל יעד מדויק מאוד, ניתן להגדיל חשיפה, להניע את הגולשים לפעולה ולהגדיל את המכירות.

 

פלטפורמות מנצחות לאתר שלך

2 – קידום בפייסבוק (אורגני וממומן)

הרשת החברתית הוותיקה שינתה את העולם, את הדרך שבו אנחנו מתקשרים וכן, גם את הדרך שבה עסקים מקדמים היום את השירותים ואת המוצרים שלהם. עם תוכן מדויק ומסקרן אפשר למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ולהגדיל את החשיפה. עם מודעות פרסום שתוכננו בקפידה ניתן להפוך את הגולשים הסקרנים הללו ללקוחות משלמים. חברה מקצועית המתמחה בפרסום ובשיווק דיגיטלי תדע לתכנן את המהלכים שלך גם בפלטפורמה הזו כדי שהאתר שלך יוכל לזנק – והעסק שלך יצמח, ובגדול.

3 – פרסום באינסטגרם (ולא רק)

האחות הצעירה של פייסבוק היא האחות הוויזואלית יותר, ואין ספק שבאינסטגרם יש הרבה יותר חשיבות לנראות מאשר לטקסט. בהתאם, פרסום באינסטגרם מחייב עבודה מעמיקה ויסודית המותאמת באופן מושלם לקהל היעד שלך. גם כאן אפשרויות הקידום רבות ומגוונות מאוד, עם קידום אורגני דרך הפיד (פוסטים) או דרך הסטורי, ובשניהם ניתן לתכנן גם פרסומים ממומנים כמובן.

היתרון המרכזי: שליטה בתקציב

לשלוש הפלטפורמות שהוזכרו כאן, כמו גם לפלפורמות רבות אחרות הזמינות היום לצרכי שיווק דיגיטלי, יש מכנה משותף משמעותי במיוחד. בכולן תוכלו לקבוע את התקציב שלכם באופן ברור ומוגדר, ובניגוד לערוצי שיווק קלאסיים (כמו פרסום בעיתון או בטלוויזיה) תחסכו גם לא מעט עלויות. עם זאת, ברור לחלוטין שמדובר בפלטפורמות שבהן התחרות גדולה במיוחד, וסביר להניח שישנם עוד כמה וכמה עסקים בתחום שלך – הפונים גם הם לקהל היעד שלך. כדי לבלוט בשטח רצוי להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בקידום אתרים ובשיווק דיגיטלי בפרט, כדי שתוכלו לבנות יחד אסטרטגיה מנצחת.

הכלים החזקים ביותר – לקידום העסק שלך

גוגל, פייסבוק ואינסטגרם מצטרפות לעוד שלל כלים נהדרים שיכולים להקפיץ את העסק שלך לשלב הבא, בהם אאוטבריין, טאבולה או לינקדאין. אם המושגים האלה נשמעים לכם מאיימים או לא מאוד מוכרים, הבשורה הטובה והחשובה היא שאתם ממש לא לבד, ולמעשה, הדרך הטובה ביותר לחסוך טעויות, זמן ועלויות, היא לפנות לחברה מקצועית בשלב מוקדם ככל האפשר. החברה המנוסה תעמיד לרשותכם את כל הידע שאתם צריכים, את אנשי המקצוע המובילים ואת הפתרונות היצירתיים והמתקדמים ביותר. זה כל מה שאתם צריכים כדי שהעסק שלכם יזנק קדימה, וכדי שהגולשים הסקרנים יהפכו ללקוחות משלמים, ורצוי גם נאמנים.

עוד מהבלוג שלנו:

קרנפון מדיה מספקת את כל מה שצריך בדיגיטל הכול תחת קורת גג אחת:

בניית נוכחות ואסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול פרופילים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אנליזות ומדידה, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב עיצוב ובניית קונספט, בניית אתרים, באנרים, דפי נחיתה, הפקת סרטוני וידאו, גיפים הקליקים והפיקסלים, קרנפון מדיה היא השותפה והמנחה המקצועית שלך להצלחה בעולמות הדיגיטל